Doğum yapacağımız hastane kaç saat uzakta olabilir?

Merhaba, evimden yaklaşık arabayla 1 saat 10 dakika gibi bir mesafede olan hastanede doğum yapmayı düşünüyorum. Sizce mümkün mü? Süreç başladıktan sonra yeterince vakit oluyor diye okudum hep, tecrübesi olan var mı bu konuda?

3 Likes

Benim ilk iki doğumum 30-35 dk mesafedeydi buda yürüme mesafesiyle 15 dk ama araba ile gene 25 dk felan senin baya uzakmis sancıların ve suyun geldiği an beklemeden yola çıkman gerek sancini arabada çekersin canım ama @Serapanne bu konuda bilgili bı yanlışım varsa düzeltir

2 Likes

Risk durumlarını da göz önünde bulundurursak biraz riskli sanki :pleading_face:

Doktorunuzla sürekli rahat irtibat kuruyorsanız sorun olmaz bence o şekilde. En olmadı ambulans çağırır gidersiniz :grin:

2 Likes

1 saatv10 dakika cok uzun mesafe ve her seyi biraktim normal olup olmicani bilemeyiz ki son dakikaya kadar dogumu başlayip catalda bebeği tekrar dönen kadinlar oluyo yani bebeğinde hayatini riske stmiş oluruz sancilar siklastiğinda ve uzun surdugunde anliyorsunuz zaten 4 5 dakikada bir geldiğince bu doguma hazirliktit hersn basliysbilir ve şimdi sizin açilmanix gecmi erkenmi olur bilinmez 4 ila 8 saat en fazla degerlendirilir siz o sure içinde çikarsaniz sorun yaşamazsiniz

2 Likes

İlk hamilelikte sorun olmazmis ilk hamilelik sonrası daha hızlı ilerlermis dogum.ben de aynı soruyu doktoruma yonelttigimde doğum o kadar kolay ve çabuk olan bir şey değil dedi :slight_smile: endişelenmeyin su gelince bile kasılmalar siklasmayinca açılma olmuyormuş ben çok araştırdım araştırıyorum okuyorum bişey olmaz Allah in izniyle kendinize dert etmeyin

2 Likes

Bizimde 45 dakika mesafedeydi ama kontrole gittiğimde yatış verilmişti o yüzden bilemedim

1 Like

Ambulans istediğimiz hastaneye götürüyor mu ki? :sweat_smile: Öncelikli olarak yakındakilere götürmez mi?

Bende ilçede olduğum için nerdeyse 1 buçuk saatlik mesafe var hastane ile ev arasında. Öyle kara kara düşünüyorum son zamanlarda nasıl olacak diye :pleading_face: umarım her şey yolunda gider hepimiz için :heart:

Benim şimdiye kadar bindiklerim hep sordular hastane tercihimi. Çok acil durumlarda en yakın hastaneyi kullanıyorlar