Bebişleri yıkama 🌺

BebeğiniziKaçıncı günden itibaren yikadiniz?

2 Likes

@tecrübeli-anneler yardımcı olabilir misiniz :pray: bebek takibi için deneyimli annelerle buluşturan Mucize Bebek uygulamasına bekleriz. :bouquet:

Göbek bağı düştükten sonra

Göbek bağı düşmeden hergün ılık su yumuşak mendille hergün parmak aralarına kulak arkasına her yerini sildim göbeği düştükten diğer günü yıkadım

1 Like

Ben taburcu olduğumuz,yani 1 günlükken yıkadım önceki çocuklarımı Bu bebeğimi de öyle yapicam ,yaz ayına da denk geldi zaten

Benim oğlum 19 yaşında…O zaman yaşım çok küçüktü ve şu zaman ki sosyal medyayı bırakın tekefonum bile yoktu yanımda büyük kimsede yoktu bende evcilik oynar gibi sürekli üzerini çıkarıyordum giydiriyordum. Banyoda hiç ağlamıyor du o yüzden de her gün banyo yaptırıyor dum…Bu yüzden sanırım göbeği de 10 günde düştü.

Göbek bağı düşmeden banyo yaptirmayin diyorlar ama bilmiyorum

Yanlış anlamayın bilmediğim için soruyorum normalde kaç günde düşüyo göbek bağı

Estağfurullah canım… Aslında kuru kaldığı zaman üç dört gün en geç bir hafta da düşüyor… Ama işte ben sürekli yıkıyordum çünkü bana kaynanam ile annem öyle demişti. Ben de ilk hamileliğim etrafım da kimse yok ki uyarsın o yüzden de 10 günde düştü sonrasında da göbek deliği sulanıyordu… Doktora götürdüm bana kızmıştı… Ben de göbek düşene kadar sürekli yıkamamak gerektiğini o zaman öğrendim :flushed:

Ayyy çok sağol valla canm öğrendiğim iyi oldu bunu yoksa bende yıkar dururdum çocuğu banyo konusunda çok hassasım çünkü bu konularda bişey diyen de olmadi bana hiç :heart:

Rica ederim canım… Gerçekten de bebek banyo yapmayı seviyorsa insanın da hoşuna gidiyor​:smiling_face: bir de ilk çocuk gerçekten de annenin elinde oyuncak resmen…:smiling_face: Biz de onlarla büyüyoruz…Rabbim hepimize evlatlarımızı sağlıklı sıhhatli hayırlı kucağımıza almayı nasip etsin :palms_up_together:t3::rose:

2 Likes

Amin canm insallah sağ salim kavusalim bebeklerimize :heart::cherry_blossom:

1 Like

Göbek kordonu düştükten bir gün sonra

Göbek bağı düştükten sonra ertesi gün yıkamıştım, tabi yıkadıktan sonra göbek bağı çevresini güzelce kurulamak gerekiyor enfeksiyon kapaması için

@Fethiye1 Doğum sonrası 12 ila 24 saat içinde yaptırılabilir. Bu süre zarfında bebeğin vücut sıcaklığı düzelir ve cilt bariyeri olgunlaşır. Ayrıca, bebeğin annesini en az 3-4 kez emmesi, doğal kokuları tanımalarına ve bağ kurmalarına yardımcı olur. Ama bununla beraber göbek bağı düşmeden yaptırılmaz diyenler de var.

Doğduktan 6 gün sonra düştü göbek bağı sonra yıkamaya başladım. Doktorun tavsiyesiyle 2 günde bi yıkıyorum biri sabunlu biri sabunsuz olmak üzere